Сервіс

Сервіс та гарантія


Сервісна політика

ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!

Компанія “Stadler Form Aktiengesellschaft” ( «Штадлер Форм Актіенгеселльшафт»), що є виробником товарів (виробів) Stadler Form (далі по тексту – Виробник), що знаходиться за адресою: Chamerstrasse 174, 6300 Zug, Switzerland, висловлює Вам щиру вдячність за Ваш вибір. Ми зробили все можливе, щоб цей виріб задовольняв Вашим запитам, а якість відповідала кращим світовим зразкам. «Stadler Form Aktiengesellschaft» встановлює для своїх товарів гарантійний термін і термін служби за умови дотримання правил експлуатації. Гарантійний термін відраховуються від дати продажу, термін служби від дати виготовлення виробу, якщо Керівництвом користувача вироби не встановлено інше обмеження.

«Stadler Form Aktiengesellschaft» встановлює термін служби: кліматична техніка – 5 років, кухонна техніка і продукти особистого догляду – 5 років. З огляду на високу якість, надійність і ступінь безпеки товарів «Stadler Form Aktiengesellschaft», фактичний термін експлуатації може значно перевищувати офіційний. Рекомендується, по закінченні офіційного терміну служби, звернутися в Авторизований Сервісний Центр (АСЦ) Stadler Form Aktiengesellschaft для проведення профілактичних робіт та отримання рекомендацій щодо подальшої експлуатації виробу.

Адреси та телефони (АСЦ) Ви можете дізнатися за телефонами (096) 770 99 08 або на сайті www.stadlerform.ua. Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися в АСЦ, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов’язані з експлуатацією та працездатністю вироби.

Вся продукція, призначена “Stadler Form Aktiengesellschaft” для поставок відповідає найвищим вимогам з безпеки експлуатації. Щоб уникнути непорозумінь переконливо просимо Вас уважно вивчити Керівництво користувача вироби, умови гарантійних зобов’язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона. Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця в усіх зазначених місцях, підпису покупця. При порушенні цих умов, а також в разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті, виправлені, талон визнається недійсним.

«Stadler Form Aktiengesellschaft» підтверджує прийняття на себе зобов’язань по задоволенню вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, в разі виявлення недоліків виробу, які виникли з вини Виробника. Всі умови гарантійних зобов’язань діють в рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством країни, на території якої вони надані.

Гарантійні зобов’язання
Умови Гарантійних Зобов’язань

Гарантійні зобов’язання Виробника поширюються лише на моделі, призначені «Stadler Form Aktiengesellschaft» для поставок і реалізації на території країни, де здійснюється сервісне обслуговування, придбані в цій країні і пройшли сертифікацію на відповідність стандартам цієї країни.
Гарантійний термін для кожного продукту вказується в гарантійному талоні. Гарантійний термін обчислюється з дати продажу.


Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
  • дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою вироби. Користувач приймає на себе відповідальність щодо своєчасного збереження важливих для нього даних і їх захист;
  • витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу, фільтри, картриджі). Перелік таких деталей і їх ресурс вказаний у Інструкції користувача для кожної конкретної моделі);
  • сполучні кабелі, заглушки, елементи фурнітури;
  • чохли, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу;
  • елементи живлення (батарейки);
Виробник не несе гарантійні зобов’язання в наступних випадках:
  • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
  • в разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, що описані в Інструкції користувача та іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
    якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, що не передбачені Виробником;
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатаціі, а також корпусних елементів переносних виробів;

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі недоліки виробу:

  • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
  • ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
  • ушкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене:
    збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення та інших подібних зовнішніх факторів;
  • використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, що не були поставлені або рекомендовані виробником;
  • доступність сервісу

Наш поки єдиний спеціалізований сервісний центр знаходиться до м.Києві за адресою м.Київ вул. Джона Маккейна, 13/2, тел .: (096) 770-99-08.

Ми працюємо над тим, що б для вашої зручності наш сервіс був ближче, і будемо інформувати вас про адреси нових авторизованих сервісних центрах. На будь-яке Ваше запитання наші фахівці дадуть відповідь за телефонами:  (096) 770 99 08 або Ви нам можете написати на адресу: info@stadlerform.ua

Так само через наші сервісні центри ви можете придбати витратні матеріали (фільтри, картриджі для кліматичної техніки й супровідні аксесуари для кухонної техніки, представленої на нашому сайті.

Питання та відповіді

Питання, що стосуються сервісу, гарантійного обслуговування та рекомендації до експлуатації Ви нам можете задавати за телефонами (096) 770 99 08 або написати на адресу: info@stadlerform.ua

Найбільш часті питання і відповіді на них, а так само поради будемо розміщувати на сторінці: Питання-відповідь

З повагою і турботою про Вас,

Ваша команда Stadler Form

Сервісні центри
м. Київ, вул. Джона Маккейна, 13/2, тел .: (096) 770 99 08

SHOPPING CART

close