Про компанію

«Ми цінуємо колоритні, соковиті ідеї і робимо все, щоб їх реалізувати без всяких« якщо »і« але ». І нам це вдається! Ми не копіюємо чужі стратегії, але цінуємо свою самобутність і фокусуємося на своїх сильних сторонах. Ми створюємо такі продукти, які дозволяють бути впевненими: вони задовольнять і навіть перевершать очікування наших покупців. Ми готові до відкритого і чесного спілкування і цінуємо думки тих, хто довірив домашній клімат продуктам Stadler Form ». - Мартін Штадлер, засновник і керівник Stadler Form





Вітаємо вас на сайті офіційного Інтернет-магазину Stadler Form!
Вдячні за інтерес до нашої компанії та продукту.
На цій сторінці ми розповідаємо не про технології та функції, а про те, що їх ми розробляємо; о тому, чому ми так любимо, що створюємо, і з чим все починалось.
Запрошуємо зробити ковток свіжого натхнення Stadler Form!

Stadler Form (укр. «Штадлер Форм») – швейцарська компанія, яка вже c 1998 року розробляє і виробляє дизайнерську техніку для створення здорового і комфортного клімату в будинку, а також техніку для кухні.
Продукти Stadler Form продаються більш ніж в 50 країнах світу і регулярно отримують престижні нагороди за дизайн і якість.

 

Ми розробляємо елегантну та корисну побутову техніку. Ми з пристрастю працюємо над інноваціями для домогосподарства. Ми зосереджені на покращенні повітря та клімату в приміщенні. Ми облаштовуємо житлові приміщення прохолодною та приємною технікою. Наша техніка вважається однією з найкращих, коли справа доходить до форми, функціонування та поводження, і є корисними співмешканцями для наших клієнтів.

Місія

Ми прагнемо поліпшити і збільшити світ очищення повітря.
Тому ми розробляємо приємні побутові прилади з видатним дизайном.
Наші продукти прості та інтуїтивно зрозумілі у використанні та забезпечують ефективне споживання енергії.
Розробки нових продуктів завжди виникають із особистих потреб.
Ми хочемо створити елегантних та корисних співмешканців, які покращують наше самопочуття.

Цінності

Ми застосовуємо свої ідеї на практиці: ми робимо це!
Вважаємо дуже важливим, щоб хороші ідеї реалізовувались без будь-яких втручань та недоліків.
Не дотримуємося стратегій інших компаній, а зосереджуємось на своїх сильних сторонах.
Створюємо продукти, які, переконані, виконають очікування наших споживачів або навіть перевершать їх.
Наше спілкування відкрите та чесне – ми не хочемо нічого приховувати, і ми “всі вуха” для будь-яких пропозицій!

Ідеї Мартина Штадлера

Наша історія

Як народжувалась ідея

У Європі популяризація здорового образотворчого життя в цілому та увага до якісного повітря в особливому начало нашого раньше, що є в нашій країні. У 1998 році більшості росіян не було до цього, а це звичайним швейцарцям, наприклад, Мартіну Штадлеру, хотілося створити такий клімат, який дозволив йому і його сім’ї почувати себе краще, щоб зберегти молодість, менше хворіти.

Базовий помічник в цьому завданні – увлажник повітря. Вибираючи відповідну модель увлажнителя, Мартін був розчарований. Так, усі вони ввлажняли повітря, які-то моделі чують бистреє, які-то медленніші, ні, в цілому, всі вони були приблизно однакові… одинаково неврачні.

Так пришло осознание того, що технологічне вдосконалення прибору не дає йому права бути уродливим. Слідом за пришвидшим твердим задумом створюється безпромислова техніка для людей, зроблених вибором за допомогою гармонічного союзу функціональності, надійності та естетики.

Дивитесь на відео нижче, щоб дізнатися більше про те, чому Мартін Штадлер заснував компанію, які проблеми йому довелося подолати та як створюються продукти.

З чого все починалося

Осінь 1999 року Мартин Штадлер представив перший продукт Stadler Form – зволожувач повітря Фред.
Класичний дизайн і заряд креативності, вкладений в цей підбір Матті Уолкером, зробили Фред-справжню сенсацію – такого на ринку кліматичної техніки ще не було!
Втім, Фред і зараз змушує кожного, кого зустрічає, захоплено всміхатись.

Підкоривши швейцарські простори, Stadler Form поступово завойовувала серця споживачів в Європі, США, Азії. У багатьох країнах відкривалися офіційні представництва, точки продажів, розроблявся індивідуальний підхід і навіть асортимент – з урахуванням національних і культурних особливостей.

У 2008 році Stadler Form представила зволожувач Oskar. Його дизайн – це синтез класики і сучасних тенденцій, доповнених зрозумілим управлінням і низьким енергоспоживанням. Такий комплект дуже швидко допоміг Oskar-у підкорити півсвіту і завоювати безліч перемог в конкурсах.

У 2013 році Stadler Form вперше подала заявку на участь в міжнародному конкурсі дизайну Red Dot Design award. Це принесло нам відразу 3 премії! Нагороди за високу якість дизайну тоді отримали осушувач Albert, обігрівач Anna і зволожувач Oskar.

У 2014 році після майже цілого року досліджень і розробок команда Stadler Form представила революційний ароматизатор Lea. Це перший ароматизатор, розпилюючи аромат безпосередньо з ємності з маслом і працює на заряджаються батарейках.

У 2017 році на міжнародній виставці IFA були представлені очищувачі повітря Rodger і Rodger little. Вони стали результатом трирічних зусиль команди німецьких та китайських інженерів, дизайнерів Stadler Form, а також співпраці зі світовим лідером в області фільтрації повітря і рідин – німецькою компанією Фройденберг (Freudenberg). Ця компанія, що поставляє фільтри для автомобільної промисловості Німеччини, тепер також виготовляє фільтри для Rodger-ів.
Сьогодні розумні, зручні і стильні прилади Stadler Form в мільйонах будинків створюють комфортний і здоровий клімат: зволожують і осушують повітря, зігрівають і освіжають, очищають від алергенів, тютюнового диму та інших забруднювачів, а ще – перетворюють кулінарію з рутини в захоплюючу творчість.

20 років – це тільки початок

Особливістю історії Stadler Form стало те, що у нас багато продуктів-старожилів. Fred – ровесник компанії, Oskar в 2018 році відзначає десятиріччя, а бездоганно стильні вентилятори будуть актуальні, як мінімум, ще 10 років. Чи багато ще таких прикладів серед побутової техніки?

Дизайн – це для життя

Навіщо наповнювати будинок функціональними «гидкими каченятами», якщо можна оточити себе не тільки розумними, але і стильними приладами? Ми ставимо перед собою завдання зробити дизайн частиною життя, ввести його в повсякденність, так щоб він нагадував про цінності і унікальності кожного дня і кожної речі в ньому. Про те, що життя занадто коротке, щоб нехтувати хоча б одним днем ​​і хоча б однієї її складової.

Для вирішення цього завдання над продуктами Stadler Form, поряд з досвідченими інженерами, працюють справжні зірки промислового дизайну, такі як Курт Ціммерлі (Kurt Zimmerli) і Матті Уолкер (Matti Walker). Ці майстри – не тільки талановиті художники. Вони вміють «подружити» естетику і функцію, ідею і технічні можливості. Це кропітка праця довжиною в місяці і роки, це щастя творення і щастя задоволення від якісного результату.

Тому кожен продукт – це довгоочікуване істота, що минув шлях від ідеї, ескізу до сильного, готового до самостійної діяльності приладу. Кожен з них прийде до когось в будинок і на багато років стане частиною чийсь життя. Ось чому у кожного продукту є не просто назва, але ім’я.

Прізнання якості

Продукты Stadler Form регулярно получают награды за качество дизайна, то есть за талантливое сочетание эстетики, функциональности, удобства использования и экологичности. В копилке наград Stadler Form уже присутствуют: Complimenti (Цюрих/Берн), NYIGF (Нью-Йорк), Maison&Objet (Париж), The Housewares Design Awards (Чикаго), Observeur du design (Париж), Red Dot Design award, Good Design Award, German Design award, iF Design award, «Продукт года». 

Oskar, Max и Anton представлены в Музее современного искусства Нью-Йорка (МоМа New York).

Працюємо з людьми

Створюючи техніку, ми думаємо про людей. Кожна деталь в кожному продукті замислюється так, щоб зробити спілкування з приладом комфортним. Ми не перевантажувати прилади надлишковими функціями в гонитві за модою, але завжди впроваджуємо новітні технології, що дозволяють зробити прилад ще більш ефективним і зручний у використанні.

Чи існує рукотворне досконалість, але в прагненні до нього народжуються кращі творіння людини. І тому нам є, куди прагнути, – щиро, з азартом і завзяттям.

SHOPPING CART

close